Prawidłowa ocena efektywności wydatków reklamowych wymaga dobrej znajomości rynku mediów, a także doświadczenia w prowadzeniu kampanii reklamowych oraz posiadania odpowiednich narzędzi informatycznych i audytorskich.
Dla instytucji nie posiadających wewnętrznych struktur ds. reklamy rozwiązaniem jest zlecenie audytu mediowego firmie zewnętrznej.
Nasi audytorzy posiadają wieloletnie doświadczenie w realizacji audytów w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym w zakresie audytu projektów finansowanych ze środków unijnych. W przypadku projektów, których kosztami kwalifikowanymi są wydatki na reklamę, audyt mediowy stanowi potwierdzenie prawidłowości realizacji projektu i powinien być elementem pełnego audytu projektu.
Oferujemy Audyt Mediowy, który obejmie:
audyt wykonania umowy przez domy mediowe i agencje reklamowe pod względem:
audyt wysokości prowizji agencyjnej:
audyt wskaźników mediowych:
audyt finansowy:
audyt poprawności zakupów:
Doradztwo przy zlecaniu kampanii mediowych
Oferujemy pomoc w przygotowaniu dokumentów przetargowych (OPZ, SIWZ, zapytania ofertowe), briefów dla agencji badawczych, agencji kreatywnych, domów mediowych, agencji PR, ustaleniu zasad oceny punktowej ofert na usługi badawcze, przetargi kreatywne, usługi domów mediowych, agencji PR.
Zapewniamy opracowanie strategii mediowej wraz z uzasadnieniem natężeń kampanii i jej rozłożeniem w czasie, audyt poprawności zakupu zarówno pod kątem osiągniętych parametrów mediowych (GRP, efektywny zasięg, efektywna częstotliwość) jak i wskaźników kosztowych (CPP, CPERP), a także badania porównawcze kosztów w stosunku do konkurencyjnych budżetów.
Za stronę merytoryczną odpowiada:
Monika Kolasińska - ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej w mediach – 16 lat doświadczenia przy projektach zarówno dla międzynarodowych koncernów takich jak np. Panasonic, Axel Springer, Schwarzkopf, Fiat, jak i polskich przedsiębiorstw- Kredyt Bank, Hortex, PZU. Ukończone studia doktoranckie z zakresu Metodologii Planowania Kampanii Reklamowych w Mediach, a także studia podyplomowe z zakresu PR na Uniwersytecie Warszawskim.